2012.05.17. 12:07

condors_2012.preview.jpgÉpp suliban vagyok, van egy szabad órám. Még nem is számoltam be a múlthét végi jászboldogházai motoros találkozóról! Pénteken indultunk, valahogy délután. Jó sok cuccal felpakolva. Uszodás motorostalálkozó volt, de elfelejtettem Csongrádról elhozni a fürdőruhám...:D Ezért vettem egyet, azt meg Kecskeméten hagytam..:D Nembaj. Jöttek Maciék is, jó volt a pénteki nap,  találkoztunk Kawásokkal, sok hamburgert megettünk este:D Másnap reggeliztünk egy templom előtt, majd elmentünk a Jászberényi teszkóba, onnan meg az állatkertbe. Olyan jó volt!!!:D Sokat rehegtünk, meg rajtunk is a Kacagó gerlék:D Estefelé, akkor már visszamentünk a motorosra, feltámadt a szél, és elkezdett hamarosan zuhogni az eső...:( Egy koncertet még megnéztünk Szivivel a fa alatt.:) Utána mentünk aludni!
Nem sokat tanultam a 7végén...:D De megérte elmenni! Köszi Szivim!<3

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr144521959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása