2012.05.10. 23:20

Hahó!
Van egy kis időm, mielőtt jön Szivi, addig írok. Azt mondta, készítsem elő a csipszet meg a pudingot a filmnézéshez:D Tegnap főztem epres pudingot.
Kedden suliban ZH-t írtunk, tegnap prezentációt tartottam 2 spanyol városból, és az utolsó diakockára kitettem néhány tengerimalacos képet viccből:D Szerencsére röhögtek, és nem rugdostak ki az ajtón:D Ma is voltam suliban, Mónival találkoztam, jegyzetet cseréltünk. Keddre nagyon sokat kell tanulnom:O Nem tudom még, h mikor fogok, hétvégén motorostalálkozóra megyünk Jászboldogházára...  
Sminkekről: dm-ben beváltottam a lila kártyámról a pontokat, kaptam érte 2 körömlakkot, 1 szempillaspirált, rózsaszín szívecskés medált, vásárlási kedvezményt, termékmintákat... Megérte:) Majd néhányról teszek fel képet, de most csak a mobilommal tudok fotózni. Ma reggel amíg nem indultam suliba, csináltam 2 képet magamról:D
Ja és nem nagyon szoktam kifesteni a körmöm mostanában, mert minden nap mosogatok, és elillan róla:D Itt a bónusz pikcsör, suli előtt kifestettem a szemem:

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr524501409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása