Ribes aureum

2012.04.16. 09:42

gazmax.pngHéjj! Ma nem mentem suliba!:D<3 Meghosszítom a szünetet:) Tegnap átjöttek Tündikéék, játszottam a gyerekkel, azután meg Tomi jött értem Kawával.(L) Nála aludtam, néztünk South Parkot/Big Banget. Reggel hazahozott, találtam az utcán egy sárga tulipánt! Vmi vandál kutyus letéphette:D Össze volt még csukódva a szirma, vízbe tettem, és 5perc alatt kinyílt! puszivirág!
Ma egész nap szédülök, alacsony a vérnyomásom. Inni kell még kávét, Szivi utasítása szerint.
ribes.pngmás: Már 2 éve keresem egy virágnak a nevét, régen, mikor még kijártunk a szöllőbe, (:D) akkor láttam ilyet elsőre. Nagyon fini illata van, és ez miatt kezdtem el kutatni utána. Tegnap megkaptam a választ:D  :Lefényképeztem, mert van a gáton egy pár tő, és növényhatározós oldalra elküldtem a fotókát. Arany ribiszke a neve, latinul ribes aureum:D Végre!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr144452886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása