2012.03.15. 17:27

szurkepolo.pngananasznyaklanc.pngTegnap voltunk a hangulatban, már 8 fele elindultunk. Jó volt ott lenni, csak sok tekilát ittam:( Csocsóztunk meg rehegtünk. Az új szürke trikómban mentem. Még utána átmentünk a Centerbe is, de én ki is jöttem onnan gyorsan:D Azután hazajöttünk, elég hamar sztem, 'majd megfagytam már az este végére. De nem is kint az utcán, hanem itthon fáztam már annyira:D
Töltöttem fel egy photo-t az ananászos nyakékről is:D Nekiadtam Edónak, de megengedte, h használjam én is. Sztem tökjó, nem?!:D Azért is tetszik, mert kicsit lapított gömb alakú:D Hogy nevezik azt a formát? Tehát nem egy sík ananász vagy mi:D Most nagyon fáradt vagyok:D Az ananászos kép jobban visszaadja a ruha színét. Lehet alszok most egy kicsit.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr664318742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása