2012.03.14. 18:18

matrica.pngHéjj! Tegnap Szivecskémhez mentem este, keltem nála ma 5kor, ő még aludhatott most tovább<3 Fordult a kocka:D Este azt álmodtam, h már megműtöttek.:D
Tanultam a buszon, meg aludtam is, de nem kellett végül megírnom a ZH-t. Viszont jó unalmas órák voltak ma. Már alig vártam, h hazaérjek. Fáj is a fejem kicsit.:( Ittam most egy kávét, Mézynek meg csináltam egy jegeskávét, jó sok fagyival:) Vettem ma neki egy ananászos nyakláncot, de én is fogom használni!:D Magamnak meg találtam egy szürke trikót, csipkés a vállpántja. Egyszerű de tökjó. Majd holnap lesz róla kép.
Ma délután írtam Szivinek, és mondta, h ma megyünk a hangulatba! Úgyhogy lassan készülődnöm kell, ha én is akarok menni:D
Tegnap elfelejtettem, h vettem körömmatricát is, este találtam meg, mielőtt mentem volna Tomihoz, így ki is próbáltam izibe. Még nem használtam ezelőtt ilyet. Azt mondja, 5 napig tart, majd meglátjuk. 1. napon már kiállta a próbát!:D Volt többféle is a boltban, nekem ez tetszett.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr124316905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása