oljazold.pngHaló! Tegnap Szivinél aludtam, tanultam nála, mielőtt sorozatot néztünk, mert ma megírtuk az Uniós ZH-t. Reggel cangával mentem a buszhoz, Tomitól kaptam almás sütikét.<3 2 órám volt, utána jöttem is haza. Így zh-val eltelt az idő gyorsan. Suli után zöldségesben vettem a cicáimnak retket, narancsot, almát és paradicsomot. Ízlik nekik! Még le kell mosnom a Malacot, a héten még jó lenne elvinni műszakiztatni. Kb. ennyi, este is megyek Szivihez. Ezt a smiket csináltam, mert unatkoztam.  

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr994312031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása