Március<3

2012.03.11. 15:21


hetvege_1.pngVégre tudok írni! Kedd este óta Szivinél volt a laptopom. Szerdáig nem voltam suliban, beteg voltam. Szerdán volt Szivi névnapja, sütöttem neki pudingos-szíves sütit:) Nőnapra kaptam tőle csokit meg jácintot!!!(L) Pénteken Rokon eljött, sétáltunk, meg itthon fényképezkedtünk:D Este jöttek a villányiak! Azután hangulatba mentünk, út közben megbüntettek minket a rendőrök. Az úton sétikáltunk... és azt a törvény szigorúan bünteti:D
Ittunk Rokonnal tekilát, Tomival csocsóztam. Szombaton is találkoztam Rokonnal, jó nap volt, jártuk a várost és közben fényképeket csináltunk:D <3 Zabáltunk nálunk, utána meg elmentünk hozzájuk. Este Tominál aludtam! Ma meg sokat kell tanulni...:(szivijacint.png

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr814309675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása