2012.02.16. 17:03

valentinszivi.pngHahó! Tegnap suli után csináltam madártejes sütikét. Mindenki dicsérte.:) Jött az iskolába az Argentin nagykövet, előadást tartott, meg lehetett tőle kérdezni mindenfélét. Este elmentem Szívecskéhez, kaptam tőle valentin-napi piros rózsát!!! rose ♥ ❤ ❥ Ma viszont nem voltam suliban. Anyával átmentünk Szentesre az orvoshoz, aki azt mondta, lehet ki kell venni a vakbelem:(
Pakolásztam, mosogattam, Kormit sétáltattam:D Közben beugrottam a boltba, Kormit kint hagytam, öngyilkos akart addig lenni. Folytogatta magát.:D Meg összetalálkoztam egy idegen colorama.pngnővel közben, aki azt mondta: -"Jó húsban van!" (én vagy a kutyám?)
maxfactor.pngNagyon más nem is történt ma. Készítettem fényképet a rúzsról meg körömlakkról.
Ma is megyek Tamásomhoz, nézünk sorozatot szerintemgondolom.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr164119761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása