2012.02.14. 17:19

Héjj! Mi újság?:) Ma csak egy órám volt, de tök jól éreztem magam:D Érdekes volt, szövegtanról volt szó, meg a tanárnő is rendes, úgyhogy nincs gond ezzel a kurzussal. Óra előtt volt egy kis szabadidőm, benéztem a Rossmanba, nem voltam már vagy egy hónapja. Láttam, Essence dolgok 200valahány forintért, de mindent elvittek...:( De még így is találtam jó dolgokat: Dusky.JPGcolorama64.jpgColorama körmlakk Vibrant Fuschia 64, meg Maxfactor rúzs Dusky Rose 830-os szín. Mivel nemrég értem haza, és már nem jók a fényviszonyok, így nem fényképeztem le, hanem találtam róluk képet netről. A rúzst már kipróbáltam, 3 órája van a számon, úgy, h ettem is azóta 2x!!!
Most nincs dolgom, tanulni sem kell már, tegnap megcsináltam a házit. Még az is lehet, h ma este elmegyek Szivihez.
De történt egy szomorú dolog is: elpusztult a barna nagy tengerifiú:(((

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr44104928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása