Parapéntek!

2012.02.10. 12:31

harisnya.pngHéjj! Péntek van!!! Ez azt jelenti, h ma megyünk Hangulatba remélem:) Nézegettem a blogom statisztikáját az előbb, és rátaláltam egy olyan menüre, ahol azt lehet megnézni, h milyen keresőkifejezésekkel jutottak el az emberek a blogomra az elmúlt 1 hónapban. 5öt mutatott: 1. barna hajfesték. 2. feltölthető képek facebookra. 3. hogy kell macska szemet festeni 4. kapibara vásárlás 5. háváj van. :D Sztem akik rákattintottak az oldalamra, csalódtak, nem juthattak messzire:D Egyikről sincs sok információm:D
Anya jön haza 3kor, és remélem megyünk vásárolni, kéne tengerimalac kaja:)
Tegnap elmentem Tomihoz, néztünk zombis filmet (najó, én csak 20 percig bírtam, aztán aludtam:D). Ma pedig ő jön hozzám!!!<3
Nézegettem, hogy vállig érő hajat hogy lehet formázni, nem tetszik ez a lenyali forma, ahogy most kinézek:D
Bónusz kép: a "harisnyás":D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr1004089951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása