2012.01.30. 15:58

bordo.pngHahó! Itt a mai adag:D Reggel óta tanulok, holnap lesz az utolsó vizsgám. 6ból így 5öt teljesítettem eddig sikeresen!!! Félek a holnapitól!
Ma volt itt egy koma, száguldós internetet kötött be hozzánk. Apa ha hazaér, csinál wifit. Így én még a régivel netezek, de már nem sokáig. Ma voltam a mamáknál, Marikamamusznál ettem penészes kenyeret. Fúj:D Későn vettem észre... Dejó.
Pihenésképpen kifestettem a körmöm egy olyan lakkal, ami már több, mint egy éve megvan, de alig használtam (1x azt hiszem). Borszínű, vagy bordó, vagy vmi olyasmi. Fehér virágos matricát tettem rá, mert tavaszt akarok:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr833977288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása