Újra itt vagyok...

2012.01.26. 13:17

Mostanában eléggé elhanyagoltam a blogírást, mivel szar volt az egész rendszer. Hiába írtam bármit is, nem mentette el... Na nembaj.
barnadrag.pngMióta nem írtam, már eltelt a karácsony, szilveszter, úgyhogy egy csomó érdekes dologról nem tudtam beszámolni...:( Már nem is fogok, így utólag.:)
barnacipi.pngMa reggel Szivinél ébredtem, így vizsgaidőszak alatt minden reggel 9-ig alszok! Ma még el kell mennem fogorvoshoz, meg hajfestéket venni. Vágatni is szeretnék a hajamból, lebeszélem Anettel még a héten.
Mostanában barna meg olajzöld cuccokat vettem, nadrágról meg a cipőmről van képem.
Na még írok ma!

Bónusz k
ép:golyos.png:D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr233842205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása