folytatás

2012.01.26. 21:59

 Hahó! Itt vagyok Szivinél! Írok sebesen:D Ma voltam fogorvosnál, csiszolt az első fogamból.:D Utána vettem átlátszó körömlakkot, mert az fogyó eszköz, meg hajfestéket. Edó vágott a hajamból, utána befestettem, hab-hajfestékkel. Pikáns barna a festék neve, vöröses árnyalatú lett a végeredmény.:) Holnap lesz róla fénykép, most csak a dobozáról tudok feltölteni. Holnap meg szülinapozunk a hangulatban, Matyi szülinapja, bevásároltam a torta összetevőit.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr993874562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása