2011.12.16. 10:05

 

 

 

 

 

Tegnap voltam Szivinél, így kipróbáltam az új sminkem. Az a jó benne, h kicsit csillámosak a színek. Tamásomnál ebédeltem, kávéztunk, ment dolgozni, én meg boltba, vettem gyümikéket és csináltunk Apával boros bólét:D Fini volt, Anya megevett vagy 3 bögrével:D Meg főztem levest, életemben először. Délutánra főzelék lett belőle:D Sebaj.

 

UI: írni akartam volna még... csak annyira szar most a blogoldal, h nem ment el mindent!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr253468071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása