2011.12.04. 12:46

De régen írtam!!! Azt álmodtam, h vki idegen megszidott kommentben, hogy nem írok, úgyhogy ma eldöntöttem, h fogok.:) Hol kezdjem? Múlt héten nálunk voltak Rokonék(L), és ebédeltünk + körmöt festettünk!!! Mágneseset! Megszenvedtünk vele eléggé!:) De remélem azért jó lett a végeredmény.:) 
Nálunk már elkezdődött a karácsonyi hangulat. Ma Mézelles eltekertünk a virágboltba, vettünk 4 ezüst gyertyát + egy cserepes csúcskarácsonyfautánzatot:D:D:D Na nemtom, h mi a neve. De nekem nagyon tetszik:D Ha már karácsonyfánk nem lesz, ez is megteszi. Töltök fel róla képet.

A másik, hogy Anyától kaptam csodakrémet:D Állítólag száraz bőrfelületre jó, én ajakbal-
zsamként
használom,
meg néha
bekenem vele
a kezem, mert
ilyenkor kiszárad nagyon. Csokis karácsonyi kiadás, én szeretem, Szivi meg utálja az illatát...:(:) Minden nap használom, dehát annyira finom!:D
Itt van róla kép:

Majd írok legközelebb is, most sok a tanulnivaló.
De nemsoká vizsgaidőszak, majd jobban ráérek!:D
(remélem)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr933436142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása