2011.11.23. 21:36

Hahóka!!! Írok még gyorsan lefekvés előtt. Holnap sokáig alszok!:)(L) Szivikéhez holnap megyek, de még nem tudja:) Vettem neki 2 zoknit, h ne fázzon a lábija, holnap majd elviszem. 
Ma elmaradt az első órám, úgyh. feleslegesen mentem Majamiba olyan "korán"... Na sebaj. Ma beszereztem egy új fülbevalót, mostanában nagyon tetszenek a tollas dolgok, pl. nyakláncok, álomfogók!!! Zöld tollas fülbevalóm van, Anyáéknak úgy láttam, nem tetszik:D
(Utálok vakuval fényképezni:( )


Az előbb telefonált Szivi, elárultam neki, h adok neki zozit.:D Még lehet egy kicsit pakolászok a szobámban, azután: alvááás
<3:)
Vasárnap sminkelés Kedvenc Rokonnal!!!:):D
U.i.: Azt álmodtam, h 1 db. csokis keksz 300ft. És színes volt az árnyékom.:D?!:D


A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr93407067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása