2011.11.19. 14:42

hOLA! Most mentek el Tündikéék. Mindig találkozunk velük, én meg bébiszitterkedhetek...:D "Temperral" festettünk virágokat, meg nézegettük a "tengerész" malacokat:D Készülődnöm kell mindjárt, mert megyünk Zuziékhoz szülinapozni, Apukája 50 éves! Tomi is jön, de még dolgozik. Tegnap viszont Cicus szülinapját ünnepeltük, 18 lett. Utána Miszterékhez mentünk műhelybuliba, elsőbb akkora füst volt a műhelyben a fűtés miatt, h majd'bedöglöttünk:D Méziék is jöttek velünk. 
Ezeket az új cuccokat szereztem be mostanában, a szájfényt Mézytől kaptam, a rúzst pedig a DMben vettem, mert akartam egy "nude" színt, így az őszre. Holnap is írok!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr253396174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása