2011.11.17. 17:46

Éppen unatkozok, úgyhogy írok. A mai nap eléggé unalmas volt. Reggel 7kor már felkeltem, kávéztunk Anyáékkal, és gépeztem. Szakdolgozatomhoz kerestem forrást, milyen könyveket tudnék használni, ilyenek... Azért most, hogy már foglalkoztam vele egy kicsit, már egyre jobban érdekel a téma.:) Remélem a megírása nem lesz "pain in the ass":D
Meg persze tengeriztem is ma (ma is). :) Tegnap vettem ezt a ruhát, nyaklánccal. Az az igazság, h még 1x sem próbáltam fel:D Csak úgy ránézésre vettem meg. Este megyek Tomihoz, és majd felveszem. Meg itt a hétvége, holnap leugrok Majamiba, találkozok Lucával, este Cicus szülinapját ünnepeljük, aztán meg megyünk buliba Miszterhez.:) Ott lesz Rokon is.

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr733390340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása