Sleek - Storm i-Divine

2011.11.16. 09:06

Már ébren vagyok, Mézi is itthon van, suliba kéne mennem 10:10-essel... de nincs kedvem menni!!!:D Még van idő mondjuk elkészülni.
Tegnap voltam Tamásomnál, Big Banget néztünk, reggel nagyon nehéz volt felkelni. A vérvétel eredménye azt mutatta, h vashiányos a vérem, fele van meg az optimális vastartalomból vagy mi:D Jól megfogalmaztam...:D Állítólag azért vagyok fáradt meg álmos mindig. 
Már egy hónapja nézegetek egy palettát egy tökjó online sminkes oldalon. Sleek paletta, jó árban van és szépek a színei. November végétől rendelhető újra, mert elfogyott. Sztem megajándékozom magam vele:D Kérditek, minek egy új paletta?:D Megmagyarázom, ha kell:D Nekem nincs csillámos festékem és nagyon örülnék egy ilyennek. Ennyi. :) Nagyon összeillő színekből áll az egész paletta, bármelyiket lehet együtt használni, nem ütnek el egymástól. Nem erről az oldalról rendelek, csak itt jobban látható.: Sleek storm
Menjek suliba?!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr253386556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása