Csifon(L)

2011.11.10. 10:17

Hahóka! Tegnap elmentem Majamiba, 1 órám volt összesen!:) Könyvismertetést kell írnunk és a legjobb bekerül egy újságba!:O:D Még nem tudom, mennyi drága időt pazaroljak rá...:D
Amikor hazaértem, megpillantottam egy új mobilt az asztalon. Mondom én: -Ez mi? Mire Anya: -Ma érkezett ez a rendelés, ha kell, akkor lehet a tiéd.
Azaz Anya kapott egy ajánlatot,- mivel aranykártyás-, h 5000 ropogós pézér vehet egy új telefont. Anya meg lecsapott az ajánlatra:D Úgyhogy én használom az új csifont. Elég jó az előzőmhöz képest:)
Ma pedig Szivikémmel elmegyünk a Mamájához, meg meg kéne írnom még egy fontos házit addig, és elküldeni. Nincs kedvem házit írni!:(
Ma még elképzelhető, h teszek fel sminket. Még meglátom!:) Kössz, h olvasod a blogom
:D(L)

♫♪ April March - Chick Habit ♫♪

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr843367704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása