2011.11.06. 19:23

Meggyógyultam a vírusos betegségből. Pénteken elmentem Tomihoz este, de haza kellett jönnöm, mert akkor még rosszul éreztem magam. De Szivi eljött szombat hajnali fél4kor, úgyhogy nálam aludt:D Szombat reggel megreggeliztünk együtt, csináltam neki csokis-banános muffint! Este én mentem hozzá, x-faktort néztünk, majd azt vettük észre, hogy tele van piros kiüsésekkel a bőröm!!!:O Éjszaka már tetőtől-talpig olyan voltam, még az arcom is. És az a legszarabb, h viszket!!!:D Gyógyszerallergia ez, amit pénteken felírt az orvos, abból ettem 2 szemet. Úgyhogy épp h elmúlik egyik betegség, jön helyette megint vmi baromság...:D Na mindegy, attól elmegyek Tomihoz sztem. Nem vagyok fertőző.:)
Délután olvastam nagyon sokat, meg 2-t aludtam:) A képen a rövid hajú Szivikémet és engem láthattok. Nem akarok erre a blogra nagyobb képet kitenni magunkról!!!:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr373359139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása