Hahó! Hétfőn megint nem voltam suliban... Csütörtökön megyek orvoshoz, hátha rájön, mi van velem:)
Hétvégén amúgy ez történt: pénteken Szivi jött hozzánk, ezután elmentünk Gardenbe inni.:) Szombaton pedig Sziviéknél voltunk, halacskát sütöttünk, de én persze nem ettem belőle.:) Jó este volt. Csak olyan hideg volt, h beőrültem!!! Már 3-4 napja annyira fázok, h az már fáj!!!
Ma meg sztem még megyek Tamásomhoz, van új Family Guy rész;)
 

Kitaláltam, hogy lehet elviselni az őszt. Ti is utáljátok? Én is!:D

Íme néhány eszméletlenül jó tipp:

  • Faragjá tököt.
  • Igyál forró teát, naponta mondjuk 2 bögrével. Vagyamennyitcsakakarsz.
  • Gyűjtsél színes őszi leveleket és lapítsad egy könyvben. Valamikor még lehet, h hasznát veszed.
  • Beszélgess sokat azokkal az emberekkel akik körülvesznek. (hogy ne unatkozz, csakis azért)
  • hálovínkor teríts egy lepedőt magadra és ilyesztegessed az embereket az utcán. ne felejts el kis rést vágni a lepedőre, hogy kapj okszigént és ne fulladj be
     

U.i.: fáradt vagyok és fáj a fejem:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr703295672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása