more more more

2011.10.05. 08:44

Igen. Megint új a körmöm. Tegnap festettem, majd megmutatom Anettnak, remélem, jó lesz neki, ha ilyen lesz a körmöm vizsgán. Műkörmöt nem szeretnék.
Tegnap Szivike jött értem a buszhoz, elmentünk hozzájuk kávézni, aztán Kawán kijavítottuk a rugót (én is segítettem neki:D...ültem a motorján) Utána meg mentünk tankolni!!! Kaptam Tőle benzint!!!(L):) 
Hazamentem, ettem, stb... este pedig visszamentem Szerelmemhez, Family Guyt nézni! Amikor odaértem hozzá, még nem volt magyar felirat az új részhez, ezért poénból elkezdtem fordítani az angolt:D Elég lassan haladtam, végigrehegtem az egészet:D De szerencsére nem sokkal utána tölttek föl feliratot, így meg tudtuk nézni.

Mai zene: ♪♫Billy Idol - Rebel Yell♪♫
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr563279422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása