Októberben is visszatérek:D

2011.10.01. 16:33

Már javában zajlik a ősz, de a globális felmelegedés miatt(?) még mindig nyár van.:D Vagyis valami olyasmi. Ilyenkor a malacaim még kint tudnak sütkérezni, meg lehet pólóban-rövidnadrágban mászkálni. Úgyhogy arra kérek mindenkit, aki olvassa a blogom, hogy tegyünk a globális felmelegedésért!!!:D örökkényár(L)
Tegnap annyira unatkoztam, hogy elmentem vásárolni. (na jó, mama küldött el gyógyszertárba.) De ha már útnak indultam, beugrottam körömlakkot, matricát meg új ruhát venni. Egy zöld hosszúujjúval leptem meg magam, nincs rajta semmi minta, de olyan is kell!!!
Mentem tegnap délután Szivihez kávézni, utána Rokonhoz, sétáltunk a gáton, meg vettünk 6 gyümis sört, mivel este jött hozzám Szivike is, és vmi féle házibulit tartottunk:) Azaz ittunk mindenből, amit a hűtőben találtunk.
Ma pedig tanultam, tengeriztem, este nem tudom, mit fogunk csinálni. Talán megyek Tamásomhoz. Majd felhív, most osztálytalálkozik!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr493270263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása