2011.09.22. 21:33

Csőke! Sokszor van olyan, h írni szeretnék a blogomba, de nem tudom, hol kezdjem:D
Ma Anyával voltunk papírboltba, vettünk sokszínű tollat, kiemelőfilcet (szinte már gyűjtöm):D meg dínós matricát!!! Vagyis sokféle pompás állat úgymint: krokodil, teki, béka, gomba meg giliszta. (a gomba kivétel a állatok közül. a gomba nem növény, nem zöldség, nem gyümi hanem a gomba az gomba. ezt el kell fogadnunk.:D)
Azt kérdezitek, mit csináltam még ma?:D Voltam Szivinél ebédelni, kávézni meg Universe-t nézni!!!
Tegnap Tamásom jött, utána én is mentem hozzá. Szivi szobájába vittem cserepes virágot, mert eddig nem volt neki. Most már ott nevelem nála egyik Szobai futókámat:D
A képen pedig a mai körmöm van, nem adja vissza jól a fotó, teljesen pink színű a körömlakk. Nagyon jó, elég 1 réteg belőle!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr773247098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása