2011.09.15. 16:08

Hahóka!!! Éppen Szivinél vagyok, nemsoká megyünk át hozzánk! 2re jöttem érte, merthiszen addig dolgozott! Ebéd, Simpson család, kávé:D
Tegnap volt nálunk Szivike, Forma1eztek Cicussal:) Én addig csináltam egy körtés sütikét, de kinézetre nem lett szemkápráztató:D
A képen (amit nemsoká feltöltök), az új soppingolás eredménye található:D Vettem egy narancssárgás-barnás felsőt, ecsetet (smokey eyes), meg egy szemfestéket. Ami csillogós. Meg befestettem a hajam.
Lassan be kell vásárolni az őszre, új ruhákat kell beszereznem.:) Most nagyon tetszik az a szín, amilyen az új ruhám!!!
Holnap Tomi jön hozzám, szombaton pedig itt leszünk náluk, szalonnát sütünk! Na most mennem kell
!!!
     

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr683229731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása