2011.09.09. 10:28

Tominál aludtam!!!(L) Tegnap délután eljött, ettünk rumos-mazsolás puncspudingot. Ízlett mindkettőnknek!!! Utána elmentünk hozzájuk, néztünk Simpson családot. Reggel pedig hazamalacoztam, visszaaludtam még egy kicsit. Nem 9kor keltem!!!:O Felborult az egyik óriásvirágom a szobámban, így arra ébredtem:( Ezután már nem is volt kedvem visszaaludni.:( Készítettem egy kávét a régi géppel, mivel a másikat valaki hazavágta:D Később szemet festettem. De nem akárhogyan:D Nem szoktam olyan sűrűn narancssárgát használni, de most az akadt a kezeim közé:D Ez olyan őszi szín (:() Amit még változtattam az az, h kihúztam a szemöldököm. Nem szoktam ilyet csinálni, de ezentúl szokok azt hiszem:D Világosítottam rajta és egyenletesebbnek is tűnik. Hátnemjó?! 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr673213246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása