Szeptember! űűű

2011.09.07. 19:49

Hahó!!!
Ősrégen írtam utoljára!:)
Elmúlt a nyár!:( Vagyis néha még úgy teszek, mintha tartana.:) Reggel elég hűvös szokott lenni, de azért szoknyába vagy rövidnadrágba megyek suliba.:) Nekem vége az 1. hétnek, csak 3 nap van tanítás ebben a félévben!!!(L):D Rámkacsintott a szerencse:D
Nem is tudom, mit is írjak...
Nagyon jó volt a nyaram, Szerelmemmel voltunk Kiskunmajsán, sátorozni és úszni!!! Egy gyönyörű fürdő van ott, óriási csúszdával, ami végül nagyon tetszett!!!:D Meg volt egy felfújható-megmászható jéghegy, felmásztam a legtetejére és onnan néztem a kilátást!!!:D :(
2-t aludtunk ott.
Meg voltam Görögben is!!! Elsőbb úgy volt, nem megyek, de a utolsó pillanatban meggondoltam magam. De megérte elmenni!:) Vettem új törölközőt, gyűrűt meg nyakláncot!!!(L)
Ezen a képen nem tudom, mit csinálok, nincs is sok értelme. De legalább nem látszik a fejünk. :D Csak a pálmafa meg Anya, meg Apa meg szikrázó napsütés. Ja az nem. De ez a kép egy bizonyíték, h ott jártunk!!!:D
És olyan szorgalmas vagyok, hogy már elolvastam a könyvből azt a fejezetet, amit tegnap adott fel a tanár, h jövőhétre kell. Ügyibügyi vagyok! (De már jövő7en lehet nem leszek!:):D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr63209777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása