Yum-yum!!!

2011.07.29. 09:25

Itt az újabb kép! Neten találtam egy műkörmös képet, onnan vettem az ötletet.:) Tegnap este festettem, beletelt 1 órámba!
Tegnap Szivecskémnél ittam egy kávét meg néztünk egy Simpsont, hazamalacoztam, és épp hogy bekapcsoltam a gépem, már jött is Rokon! Meglepetésnek szánta magát! Azaz nem beszéltük meg, h jön.:) Izibe el is mentünk a Körösre, ott összefutottunk Tündiékkel. Azután a templomkertben üldögéltünk, ettünk egy csipszit a gáton, majd mentünk haza. Jó délután volt! Ma pedig megnézek egy Farscape-részt, Anyával elmegyünk boltba, hiszen ma nálunk grillezés lesz! Yum-yum! Jön Szivi, Rokon egy kicsit, meg Zuzi és Angelika. Reméljük jó hangulat fog uralkodni!!!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr33108867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása