2011.07.27. 17:00

Most épp kontyban vagyok.:) Anett nemrég csinált nekem kontyot, gyakorol a hajamon, mert lesz vizsgája év vége fele. Mézynek és Cicusnak pedig lenyírta a haját. A vizsgán a fekete ruhámban leszek, mint Szilveszterkor, és a hajamban pink dísz lesz.
Tegnap voltam Szivinél kávézni, ma még nem találkoztunk. Sztem nem is fogunk, fáj a feje:(
Hétfőn viszont Rokonnal találkoztam, nem tudtunk hajózni a rossz idő miatt. Helyette elmentem hozzá, és beültünk meginni egy sört. Vagyis kettőt. Meg egy mézesmálnát.:D Tök jó volt!:D Jókat elrehegtünk, később Szivi is jött. Tamásomnál aludtam aznap. Ma nemtom még, mi lesz.

U.i.: Dongó meg lett nyírva pár napja:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr113104895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása