Hajózzunk, gyere!:D

2011.07.24. 20:59

Hahó! Ma jó nap volt! Rokon váratlanul elgyütt, csavarogtunk egész délután! Meg söröztünk:) Kitaláltuk, hogy holnap lemegyünk a Holt-Tiszára egy gumihajóval:D:D:D Van nekünk egy felfújható, csak meg kell keresni!:D Sztem jó móka lesz hajózni!:D Lehet, h még jövőhéten kéne, hétfőn vagy kedden, akkor nem dolgozik Rokon.Ma voltunk is voltunk a Holt-Tiszán, néztük a kacsákat meg terveztük a jövőhetet.:) Rehegtünk egy tucatnyit:D
Hétvégén nem voltunk Szivivel sehol, nálam aludt, meg én is nála. Nem mentünk szórakozni.:)
Ezt a körmöt csináltam unalmamba, már le is mostam rögtön, nem tetszett most. De azért kitettem róla egy fényképet...:) Volt már hasonlóra pingálva a körmöm. Most egyszínű halvány rózsaszín, rajta szivecskés matricák. Majd tudósítok a hajótúránkról!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr403094555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása