Lemon tree

2011.07.19. 13:33

Hahóka! Ma megint festettem a körmöm és most ez a minta jött. Nyáron sztem pont jó:D Mert mindenki szereti a citromot!:D Nemsoká jön Rokon, az is lehet, h már elindult. Holnap pedig Dorinával találkozok, jön jegeskávézni.
Tegnap Tamásom volt nálunk, hotdogot ettünk, meg megnézte az új sminkasztalom, Mamától kaptam:O Nem is számítottam rá, h kapok tőle. Úgyhogy kipakoltam a szekrényemből, most már minden smink a szobámba került. Rendeltem az oriflametől egy gránátalmás éjszakai krémet és egy "metálos szemhéjárnyalót" is.
Na. Hétvégén mentünk a motorostalálkozóra Pálosszentkútra. Előtte még rendet tettünk Tomiéknál, a rákendrollhetet ne rumlival zárjuk.:) Odaértünk este 10re, "szerencsére" rögtön elkapott minket a zuhé, úgyhogy tiszta vizesek voltunk... a sátrunk is. Vacsoráztunk vmi gyros-os husit, de már kenyér sem jutott nekünk:D De a következő nap már jó volt: reggel pihentünk az árnyékban, belehallgattunk az előadásba (vagy vmi ilyesmi) meg részt vettünk a felvonuláson, ahol Szivi Kawáját megáldották:D(L) Még visszamentünk a motorostalra, összepakoltunk és indultunk Paliékhoz. Tisztára vörös volt a lábam meg a vállam (még most is valamennyire), leégtem a napon. Páléknál medencéztünk, söröztünk, rehegtünk. Röviden ennyi.:D Meg felnyílt a varrata, és láthattuk a csontját. (!!!majdnembeokádtam!!!) 
Összefoglalva, így telt a hétvégénk, elég jó volt!
Szeretlek Szerelmem!!!   
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr403080050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása