2011.05.10. 22:39

Írok gyorsan, aztán alvás!:)

Ma 5kor keltem... kicsit rossz volt felkelni, 4és fél órát aludtam, de hamar rendbe jöttem:) Megírtam a zh-t, nézelődtem a városban, majd mentem a töris órára, beadtam a 15oldalast:) Végre!:) Még így is el vagyok maradva más tantárgyakkal!!! Délután elcangáztam Szivihez Kawát mosni (azaz én csak néztem):) majd jött Miszter és Szivem lemosta a mociját.
Kb. ennyi történt ma, még kimegyek egy kicsit a tengerikhez!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr342894450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása