2011.03.26. 15:37

Hahóka! Tegnap voltam még suliban, szerencsére nem írtunk meg a zh-t. Miután hazaértem, mentek Szivemhez kávézni, majd elmentünk a demonstrációra. Bevásároltunk, mert Szivinél este Ittas pajtatánc buli volt:) A menü körhal, sült krumpli és virsli volt. Nem szeretem a halacskát!!!:( Jó volt az este nagyon!:) Röhögtünk rengeteget:D Ja és Tamásomtól kaptam tanktáskát a Malacra!!!(L) Köszönöm!:) 
A képen az a jácint látható, amit Tamástól kaptam tavaly nőnapra. Elültettük, és virágzik!!!(L) Nagyon fincsi!
+ 2 féle köröm, az egyiket tegnap csináltam, a másikat múlthéten.

Maradjanak velünk, holnap is írok!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr232773355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása