Flip flop

2011.03.23. 09:55

Hola! Nemksoká megyek haza és Szivem főz nekem fincsi kávét, majd megyünk 1et a Malaccal!(L):) Jó ötletnek tűnik:)
Tegnap már megint vásároltam... egy új táskát és egy golyós napelemes virágot, ami fény hatására jobbra-balra billeg, mint a Plants vs. Zombies-ban a napraforgó:D:D:D Pont ilyen, mint a képen. Már kb 2 hónapja akarok ilyet, amint elsőre megláttam. Nincs értelme, de kellett ilyen nekem is:D:D:D
Éppen honfoglalóztam, nem sikerült kicsinálnom a gyerek várát:( :D
Tegnap nem találkoztam Szivemmel, de ma annál inkább:D Rokonnal viszont hétvégén igen, kaptam tőle körömdíszítő tollat és lila szivecskéket, majd 7végén megcsinálom a körmöm:) Tegnap voltunk a lányokkal kávézni, meg szétnézni boltokban. A fülim még mindig be van dagadva!:O

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr522764313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása