Virus

2011.03.09. 08:57

Na jól kezdődött ez a nap... Beteg vagyok! Már hánytam is:( Vmi vírus lehet... Idekészítettem egy edényt és csinálom a házit:)
Tegnap nőnap alkalmából kaptam tulipánt Cicustól és a BTK nevében is egyet.:) 
Szülinapomra meg már megkaptam Tizitől és Cicustól az ajándékom, egy egyiptomos gyertyatartót!!!
Ma lehet találkozok Tamásommal, annak ellenére, h beteg vagyok.:) :(
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr352724015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása