Unatkozáás!

2011.03.02. 15:33

Itthon vagyok 1 óra óta és még nem csináltam szinte semmit. Csak citromos sütit estére, amit Tamásommal megeszünk kettesben.:)(L) Az előbb átalakítottam a mai sminkem, most, hogy itthon vagyok, nem nézi senki, hogy hogynézekmárki:D Volt már párszor, h nem hétköznapi sminkben mentem el valahova és néztek az utcán:) Biztos ők is olyat akartak:DD
Éppen iszogatom a kávém, neki kellene kezdeni a házi feladatnak, de majd később, majd később, majd később
...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr602704370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása