Tavasz (L)

2011.03.01. 22:34

Aludnom kéne már:D Még gyorsan írok. Holnap korán kelek, ezért nemártana hamar lefeküdnöm. Tegnap Tamásom eljött, felvonósoztunk meg földimogyorós csipszit ettünk(L) Ma pedig a suliban semmi érdekes nem volt, járkáltam Majamiban össze-vissza, kirakatokat nézegettem. Este átmentem Mamához aranygaluskát enni, meg beszélgettünk már végre egy jót, mostanában nem találkoztam vele sokat. Megköszöntem neki a Malacom:) Most már csak a miénk!:) (L)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr782702747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása