Holnap március!!!

2011.02.28. 16:45

Ma megkezdődött ez a hét is, szerencsére nem kell agyontanulnom magam, nem írunk zh-t.:) Az előbb házikat csináltam, ittam 2 kávét, ettem milánóit:)(L) Szivikém felhívott, este eljön hozzám!!!<3 Tegnap reggel sokat rehegtünk, nyihahaha:D Este pedig meghívott Szivi sorozatot nézni, ettünk feketeerdős jégkrémtortát! (Most tetszett nekem az új Supernatural rész!:) Vicces volt:D) Reggel elcangáztam a buszhoz, nagyon kellett sietni!:O A hétvégén Tamásommal biliárdozni voltunk 2esben, jól éreztem magam!:)(L)
Anya kapott egy csokor virágot, olyan fini a piros virág benne!!!:O Teszek ki róla képet, mert szép csokornak tartom.:) Holnap már március elseje, most már bízok abban, hogy eljön a jó idő!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr882698633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása