¡Hola!

2011.02.18. 11:07

Hahóka!:) Ma szerencsére nincs iskola, úgyhogy felkeltem, csináltam magamnak egy nagymamás teát, egy kicsit Tomb Raidereztem is.:) Eldöntöttem, hogy nagy-arcápolást csinálok:D Amiket használtam:

  • Barackos-mandulás arclemosó gél
  • Levendulás bőrradír
  • Arc-tonik
  • Mélytisztító arclemosó zselé
  • és nappali arckrém


Ááá blogírás közben sikeresen kidőltöttem a teámat!:D:O Neeeee! Csak egy kicsi ment ki, de az is félig a gépre:D Szerencsére nincs nagy baj:)
Ma már házit is csináltam, szorgalmas vagyok!:)
Ma felhívom Rokont, hogy kéne már találkozni, több héttel ezelőtt láttuk egymást. Még lehet, hogy Szolnokon van. Nemsoká kifestem a szemem, lehet, hogy rakok fel róla képet!

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr542670044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása