2011.02.09. 19:14

Ezer éve nem írtam!!! Lusta voltam nagyon. De legalább van miről beszámolnom, jó dolgok történtek mostanában:) Most kivételesen a legrégebbit írom le, péntektől, eddig mindig visszafele haladtam az időben, amikor le akartam írni a naplóba, h mi történt.:) Pénteken Szivivel a hozzájuk közeli kocsmába mentünk, csocsózni, billiárdozni + rumoskólázni:) (Én mondjuk söröztem:) Szivikémnél aludtam, szombaton pedig az efemben voltunk, jó volt azért... Röhögtünk sokat, h az "előzmény előzménye", meg ilyenek...:D Elmentünk Szivemmel sétálni is, megnéztük h régen hol laktak, jó volt nagyon, h sétáltunk, nemsűrűn szoktunk.:) Vasárnap egész nap otthon voltam, Anyának sütöttem. Hétfőn Tamásommal mentünk a Malaccal!!! De jó!!! Persze a bevásárlás sem maradhatott el, vettünk csipszit (jó sokat!) meg egy makedón csodát:D3 Azaz vmi daráltszezánmagos mandulás szivacsos "édességet". Hát nem fogok megsértődni ha valaki olyat eszik a közelemben és nem kínál meg:D
Ú és ami a legbrutálisabb: elfogytak a sorozat-részek, amiketnézni szoktunk!!!:O Ma filmet fogunk nézni! ( :( ) Nemsoká találkozok Szivivel!!! (L)
Nemrég jöttünk haza a vásárlásból, vettem szives körömmatricát meg kólás ajakbalzsamot!!! Olyan fini illatú, megenném legszívesebben:D

U.i.: ♫♪KGB - Nincs üzenet♪♫

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr72649863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása