2011.02.01. 10:58

Itt vagyok majamiban. Volt 2 órám és még lesz 2:) Ma 19:10re érek haza, ez a leghosszabb nap. De semmi pánik, van elég elemorzsiám, 1 napi hideg élelmet hoztam:D Mindjárt kiveszek 2 könyvet, és már el is kezdem a kötelezőket, ne legyen annyi gondom majd a félév végére. 1 órát nem sikerült felvenni, majd jövőre.
Tegnap Szivimmel Rönóztunk:D Elmentünk dolgozni, meg bevásárolni: csipszit és popkornt vettünk. Fincsi volt, sorozathoz fokhagymuszos-gyógynövényes csipszit ettünk:D Jó volt Szivivel lenni, röhögtük ahogy vezetek:D
tegnapelőtt pedig kutya-látogatóba jöttek hozzánk Zuziék és Tamásom(L)!
Szombaton pedig billiárdoztunk. Röviden ennyi:D
Holnap sokat leszek otthon, csak korán kell kelni. Ma futottam reggel a buszhoz, fáj is már a torkom... Olyan szúró érzés, mintha lenyeltem volna egy sünit. Vagy egy cactust. Vagy egy hangyászsünit. Vagyegyszögesdrótoskerítést.
Na megyek és olvasok! (a képet Tizi facebookján találtam:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr102630082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása