Piros nap:D

2011.01.27. 14:35

Ma már nem keltem korán. Sőt, el is felejtettem felkelni 6-kor, hogy a tanári óráimat felvegyem, úgyhogy már nem maradt hely az egyikre:O:D Na mindegy, majd még nézem, változik-e vmi. Ma már volt időm szemet és körmöt festeni is. A körmöm most nem tetszik, nagyon spontán jött az ötlet, h ilyen legyen, inkább festés közben találtam ki... De jólvan az, majd holnap lemosom:D Hétvégére úgysem ilyenre szeretném. Amúgy a gyűrűsujjam körmén egy dinnye van!:D
A Coastal Scents smink meg nagyon jó, mert erősek a színek. Eddig nem használtam pirosat, de megkedveltem:)
Írta Rokon, h jön nemsoká, 3-4 óra körül. Addig még unatkozok egy kicsit:) Dongó alszik, úgyhogy most nem játszok vele, hagyom, hogy pihenjen egy kicsit. Rokonnal úgyis megnyagázzuk:D:D:D
Amúgy a kutyára ráférne már egy fürdetés, de csak hétvégén lehet megfürdetni, mert pénteken szedik ki a varratot a hasáról.
Ma játszottam a SIN-nel egy rövidet, hiányzott már! Nagyon jó játék, csak hirtelen fejeződik be, kár, h folytatást már soha nem fognak gyártani!:(

 ♫What's the world come to...♪ (L)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr612618245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása