¡Hola!

2011.01.22. 19:17

Ma vásárolni voltunk. Kaptam egy új szürke pólót!!! Egyszerű, de majd kiegészítőkkel feldobom:D Nagyon tetszik.
Általában kínszenvedés kifésülni a hajam, úgyhogy vettem fésüléskönnyítőt. Nem kell leöblíteni utána a hajam, úgyhogy tök jó!:) A loreal a kedvencem.

Tegnap nagyon jól éreztem magam, Tamásom eljött hozzám, utána együtt elmentünk bulizni:) Billiárdoztunk, meg popcornt zabáltunk:D

Nagyon szeretlek Tamás!!!
 
Utána nála aludtam, ma is biztos ugyanoda megyünk este.
Ma sütöttem meggyes lepényt, azt mondták Anyáék, h finom lett:) Igazából Szivi számára készült
;)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr252605594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása