Cicákok

2011.01.20. 12:28

Jajj de cuki cicák!:D Még azt hiszem sosem tettem ki róluk képet. Az alsó malac, ő Füli, a fölsőnek nincs neve:D Fül a kedvencünk, mert ő szeret kijönni hozzánk:D A másik is aranyos, csak néha bunkó:D
Épp tanultam, mi mást csinálnék?!:D Mondjuk tegnap pihenés volt, úgyhogy nem panaszkodhatok. De azt mondják, h ha valamit is kezdeni akarok magammal az életben, akkor tanulni kell még most, amíg nem késő.:) Igaz, h én nem is akarok tanár lenni! Én régész akarok lenni!:D De komolyan. De az már sose lehetek. Viszont Zuzi Apukája azt mondta, h el tud vinni vmi ásatásra itt a közelben!:O
Olyan rossz, h olyan szakmában kell majd dolgoznom, amihez nincs kedvem. Én amúgy sem lennék türelmes a kölkökkel, emlékszem, milyen rosszak voltunk gimiben, most ugyanezt visszakapom, csak a másik oldalon leszek... (ha sikerül elvégeznem a sulit, még van 3 és fél év!!!) Na jól elkalandoztam:D Ma Anya engedte, h kifessem a körmét vmi tökjóra:D Sztem azt csinálom meg amilyen most nekem van, mert azt mondta, h tetszik neki a szín meg h csillog.:) Holnap péntek, ez nem mást jelent, mint hogy moziba megyünk!:)
  

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr172599944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása