hahóka

2011.01.17. 22:58

Még fent vagyok, de már lassan ki kell csipeszelni a szemem, mert álmos vagyok egy kicsit. Tegnap sem bírtam aludni rendesen... Magyarra tanulok, a prózát egy kicsit le*****m.:D Majd megyek pótvizsgázni!!!:D
Végül 3as lett a mai vizsgusz. A holnapi a szerencsén múlik. Vettem egy új körömlakkot meg díszt!!! Milyen meglepő!:D Kék mind a 2, majd holnap d.u. teszek képet róla.
Ami az egyetlen vicces volt a mai napban: Anya azt mondja ma, miután hazajött a munkahelyéről: "Ma 10 percig szereltem a nyomtatót, mert bekapott 2 teafüvet.":D:D:D Úgy röhögtem ezen a mondatán, h majd beőrültem:D   
Ha túlélem a holnapi napot, írok majd.
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr432591795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása