fülcsi

2011.01.13. 11:32

Kivagyok halva:D Aludtam sokáig, de nem tudok koncentrálni a tanulásra... meg mindig másfele kalandozik az agyam... nemtom így mi lesz holnap. Az előbb Mamához átmentem jégkrémtortát enni, annyira fincsi volt, h beőrülök:D Persze én találtam ki, h télen együnk jégkrémet, de sztem nincs évszakhoz kötve, h mikor szabad meg mikor nem..:) Csak annyi, h az utcán ne egyed mert az öregasszonyok biztos hülyének néznének.
Najó. Ezt abbafejezem:D Tegnap kirakóztunk Tizivel, egy 1000darabos dzsungeles puzzle-lel próbálkoztunk, még nem sok sikerrel.:D Na majd hétvégén.
A képen a fülim látható, lehet még egy kicsit sárga a betadintól. Namindegy.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr682580810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása