Rövid nap...:)

2011.01.09. 17:18

Ú tegnap voltunk Katáéknál, nagyon jó volt! Röhögtünk nagyon sokat, "vigyázz, kisüti a meleg":D, meg nagyon fincsi vacsorát ettünk!!!(L) Még éjfél után, kb. 1kor elmentünk a moziba Kata, Tamás én meg Kodzsek. Csocsó, billiárd, meg móka és kacagás...:D De volt egy koma akit nem nagyon szerettünk, de mind1.Jó sokáig tartott a buli, reggel jöttünk haza, szegény Rokonommal nem is találkoztam, pedig megbeszéltük, h festünk! :(bocsi!:(
Kb délután 1 kor tértem magamhoz, lemaradtam a kajálásról is. Kávéztunk, aztán jött Rokon és cangáztunk a városban. Voltunk a vasutason is végre! Már itt volt az ideje, utoljára ősszel jártunk ott. Most tanulnom kellene, sztem valamennyit fogok is:D Naszijasztok.

Tudom, h minden nap körmös képek vannak, ez régi, de nemvolt más ötletem, h milyen kép legyen!

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr342572076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása