Los peces en el río

2010.12.20. 12:04

Hétfő van, mostmár minden nap egyforma lesz... vizsgaidőszak van!!!:D Igaz, egyik vizsgámtól már meg is futamodtam... Pénteken Rokonnal voltam!!!(L) Voltunk a szokásos helyünkön, a hangulatban:D(L) Jól elvoltunk, ittunk meg őrült csocsóztunk©:D Utána moziba mentem Szivecskémmel<3 Szombaton pedig Rokonhoz mentünk Ceglédre, boldog szülinapját ünnepelni!:)(L) Körömfestettünk, meg ettünk fincsi vacsorát! Cicus is jött velünk. Este moziban koncert volt, de nem tudom az együttes nevét:D Tegnap jött Szivi, nézünk Family Guy-t, meg játszottunk a frozen fruits-szal. Nálam aludt!!!(L)(L)(L)
Amúgy nemsoká tal Rokonnal, soppingolni megyünk:D(L) Kifestem a szemem azonnal. A körmöm most nagyon rövidre nyírtam, csak ilyen egyszerűre festettem, amígy meg nem nő...:)
X-Faktorban Csaba nyert!

hallgassátok ezt a Villancico-t, belemászott a fülembe!:D
www.youtube.com/watch

"La Virgen se está peinando
Entre cortina y cortina
Los cabellos son de oro
Y el peine de plata fina..."
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr902527684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása