Copper rulez!

2010.12.08. 13:56

Ma nem mentem suliba. Segítettem mamának sütit csinálni, meg kifestettem a körmöm a mágneses lakkal. Elsőre nem sikerült, de aztán belejöttem.:)
Tökjó, Rokon megkért, h csináljam meg a körmét!!! Már várom de azért izgulok, mert eddig inkább csak a saját körmöm festettem! Remélem jól sikerül majd!(L)
Most tanulnom kell, holnap írunk 2 tárgyból is! Hangtan és nyelvészeti filológia!
Várom már a 7végét, megyünk Zuziékhoz!:)


 ^ittvannak az új cuccaim, kár, h a kép nem adja vissza rendesen a színeket

A bejegyzés trackback címe:

https://demonvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr852501894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása